Jumaat, 17 Disember 2010

selamat hari jumaat

wah!hari ni dah jumaat...ngeee...walaupon ari ni kije sekerat hari tapi kije tetap ada..hmm mood lak neutral..tiap kali jumaat aku mesti denga orang komplen "wah, cepatnye masa berlalu" , "rasa cam semalam jumaat, tibe2 ari ni jumaat lagi"...huhu aku lak tak tau nak rasa pe dengan masa ni..macam takde beza kalo masa terhenti atau berjalan...sama je...apa2pun masa tetap berlalu, usia tetap bertambah, kulit tetap akan berkedut...hehe...camana ni...
walaupon aku tak rasa ape2...tapi aku tetap berusaha menjalani hari2 aku ni dengan penuh makna..ketawa cam orang lain, ada kawan2 yang happening di sekeliling, have fun ngan family members...dan yang paling penting cuba buka hati aku untuk tima insan baru dalam idup..adess..ni part yang paling payah la untuk aku handle sekang...
masa silam aku terlalu memberi kesan sampai hati aku tertutup cam tanak buka2...aku takut untuk bukak hati aku ni...aku hilang kepercayaan kat seme orang...trauma bila hati terluka sangat...how i wish to move on from this.everyday trying my level best to be as positive as i can...
k la sambung nanti nak wat kije lak..ahak..muach!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.