Jumaat, 10 Disember 2010

Pada mulanye...

tatau nak cakap ape..cume cube menggunakan blog ini untuk berkongsi sesuatu...kadang2 lebey senang meluahkan apa yang ada dalam hati dengan orang yang tak dikenali daripada yang dikenali..tatau la pendapat orang lain cmaan..tapi pada aku, lagi senang dan selesa bercakap ngan orang yang tak kenal aku daripada kenal..tatau la nape kan...huhu...lagi selesa kalo langsung takyah berdepan ngan sesiapa...tapi dalam waktu yang sama nak la jugak respon bila kita meluahkan sesuatu..kalo tak tak perlu la masuk blog ni..cakap ngan dinding..hehehe...aku dah jadi member blogger ni since june agik..tapi tiapkali buka otak aku jadi blank..tatau nak cakap pe...padahal apa yang terbuku kat hati ni rasa nak meletup je...mungkin dah terlampau biasa memendam rasa...terlalu memendam sampaikan lupa camana perasaan gembira n bahagia tu...terlupa caman nak senyum..terlupa cara nak bahagiakan diri sendiri...last-last...mencari bahagia dalam kegembiraan orang lain. matlamat tak menghalalkan cara...tapi demi nak gembirakan diri sendiri, aku terlupa akan kata2 ni...buat apa sahaja tak kira la mende tu salah atau tak semata2 nak kan diri ni happy...pengajaran yang aku dapat, kebahagian tu sementara je...macam angin lalu..abis angin berlalu baru aku tahu betapa peritnye hidup...kegembiraan yang untuk 5 minit, derita untuk selamanya...aku sedang belajar nak hidup normal seperti orang lain..harap aku belum terlambat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.