Jumaat, 5 Ogos 2011

Sharing Is Caring...erk ye ke?

happy friday..perasan tak kebanyakkan post ai ni mesti ari jumaat...muehehe..kaitan?takde kaitan kot..tajuk n entry pon aku tatau ada kaitan atau tak,tapi entry ari ni memang berkenaan ngan kongsi.bukan kongsi gelap atau konsi kong sini yer..cuma nak kongsi kegumbiraan n keterujaan...

kesahnye uols,ari ni kan ai nak gi jumpe sang pemilik hati ai ni..eish..blushing...teruje la..ekcuali macam2 aku wase sebenarnye...teruja,nervous..tapi yang paling aku rase hebat didada ini ialah happy...hey,,setelah sekian lama kot,aku tak penah pon bajet akan terbuka hati nak bercinta akhirnya terbuka gak hati aku untuk beri peluang kat diri sendiri bercenta lagi..takot?mesti dah..tu wajib sebb tu aku wase nervous..tapi kalo aku bagi priority kat perasaan takut ni,aku rasa cam kerugian...sebb ramai cakap cinte tu indah...rugi tak bercinta...so ni aku try la kan..peraaannye? sama cam first time wat bungee jumpinggg...wwwwoooohhhhooo....

Tadi kan si dia cakap,"ni first date kita so syg kene ingat sejarah tuk kita ni" lebey kurang gitu ar...ermm his thoughts about our relationship really makes me wanna smile all day long hokay...yeay yeay...maybe its too early for me kan nak citer pasal relationship ni..but dont focus kat my relationship,focus kat my happiness towards myself lately :)...Ya Allah,kemanisan dalam perhubungan tu indah sangat...bukat relationship ai ngan si dia je,but the relationship between me n my family,my frenzz...no words can describe...pada yang rapat ngan iols tu maybe knows how i feel sebb sahabat2 yang rapat ngan aku ni tau dari awal perjalanan hidup aku camana...same goes to my family especially my mum...she knows me very2 well i guess..heheh...hurm tu je...intro vogue kan tapi isi pentingnye adalah nak share kegembiraan ari ni sebb nak jumpe si dia jah..ahaks..jangan maree...tata...weeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.