Ahad, 23 Januari 2011

Benci...

tibe2 aku rasa banyak sangat perasaan benci dalam diri aku...so..aku nak kuarkan rasa benci tu..bia hati aku ni hilang seme rasa benci tu.perasaan benci ni mampu merosakkan hati dan menjadikan aku manusia yang tak reti bersyukur...semoga pasni reda perasaan benci ni...antara perkara yang menbencikan aku disaat ni:

- aku benci ngan orang2 yang bertanggungjawap merosakkan hidup aku..
-aku benci pompuan
-aku benci bila orang cakap pasal kawen tanpa memahami keadaan aku
-aku benci bila aku rasa aku tak senormal orang lain
-aku benci bila aku rasa ngantuk n penat
-aku benci bila aku tak dapat apa aku nak..
-aku benci bila  orang ejek aku n diorang tatau yang aku sebenarnye benci diorang wat camtu
-aku benci bila takde orang pedulikan aku
-lagi benci bila orang tak hargai aku
-aku benci orang2 yang balas kebaikan aku dengan melukakan aku
-aku benci bila ada lelaki yang cube tarik perhatian aku ngan masalah hidup diorang
-aku benci orang yang lemah semangat...
-benci bila aku teringat kat orang yang aku benci
-aku benci bila aku keliru
-aku benci masa lapang
-aku benci bila aku terpaksa penatkan diri aku n sibukkan diri aku semata2 nak lupakan kisah silam
-aku benci bila aku berpura2 senyum n ketawa semata2 nak tutup luka di hati
-benci sangat2 sebb aku tak pandai luahkan apa yang terbuku di hati
-paling2 paling...aku benci sesangat bila sme rasa benci ni tak terluah dan membuatkan aku bersedeyh...


p/s: so wat masa ni,ni la kebencian aku..bia kat sini jew..Ya Allah bersihkan hati ku ni dari seme sifat2 negatif...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.