Ahad, 2 Januari 2011

hati oh hati!

bila hati sedeyh dan keciwa, mesti aku tanya pada diri aku....nape la aku sentiasa salah memilih?nape aku biarkan hati aku sakit?nape aku suke pilih jalan yang salah? tapi aku dah tanak salahkan diri aku dah...apa akan jadi bila hidup ini tak diberi pilihan...atau pun tiada pilihan?ataupon pilihan yang diberi sukar sangat?aku salah ke?kadang2 lak aku jadi geram...nape hati aku ni tak reti nak putus asa?tak reti nak give up mencari kegembiraan...tak reti nak mati...tak jemu mencari bahagia.walaupon pilihan yang diberi susah sangat,hati ni tabah je.walaupon hati aku ni tau jalan yang dipilih tidak menjanjikan bahagia yang berpanjangan.sanggup bertolak ansur ngan apa jew asalkan gembira walaupon seminit...
orang cakap ikut hati mati...tapi apasal hati aku ni tak mati2 pon...banyak kali terluka,sakit n keciwa pon masih gi gigih n tak reti2 nak give up.n nape..hati oh hati...k la pagi bute dah feeling2...nak mandi gi kije...sambung kat opis nanti la...

p/s: and nape semenya seakan ok bila dia hadir dalm hati ni walaupon dengan hanya satu sms...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.